poniedziałek, 27 października 2014

Witam

Witam serdecznie na pierwszym blogu!

Ehhhhh.. Rozpoczęcie bloga, cóż to za wyniosły moment! Nie mogę opanować drżenia rąk ani myśli, które krążą wciąż wokół tego co w przyszłości tutaj powstanie. Mam nadzieję kiedyś odgrzebać ten post, spojrzeć na niego, na jego datę i.. pomyśleć ile nauczyłam się poprzez tę przygodę z blogowaniem.
Tak, o tym marzę.Od dawna, szczerze mówiąc chciałam choćby go prowadzić i oczywiście, zresztą jak każdy kto coś piszę, chciałam by moje "dzieło" było czytane. Może mój styl przypadnie wam do gustu, może wciągniecie się w fabułę, czy utożsamicie z jednym z bohaterów czy bohaterek opowieści. Jeżeli tak, to.. zostawcie po sobie komentarz, to naprawdę by mi dało do myślenia. Po prostu pokażcie mi, że nie piszę do szuflady, tak jak to zwykle bywało.
Krótko i na temat, mam nadzieję. Teraz pozostaję wam czekać na pierwszy rozdział mojej blogowej powieści "Sny o Rzeczywistości". Będzie to początek księgi pierwszej noszącej nazwę "Przebudzenie". Prolog ukażę się jeszcze dzisiaj lub jutro. Miłego wieczoru!
Aerthis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz! :)

Sny o Rzeczywistości

Blue FireBlue Fire