piątek, 28 sierpnia 2015

Mam ciekawy pomysł...

Dziś wpadłam na świetny koncept.
Postanowiłam co drugi dzień umieszczać tutaj na blogu wiadomość. Pisaną przeze mnie, związaną z fabułą, zakodowaną jak wszystkie wskazówki. Zmusi mnie to do częstszego zaglądania na bloggera i pracowaniu nad opowiadaniem. Może nawet ktoś z Was, moich czytelników postanowi tu częściej zaglądać.
Tak więc, nie zabierając już więcej Waszego cennego czasu, zapraszam do zapoznania się z tym, co udało mi się wymyślić dziś.

2 komentarze:

  1. Pomysł rzeczywiście ciekawy, ale boję się jak to będzie z systematycznością. Moją, oczywiście. Pewnie będę o tym zapominać :/ ale życzę powodzenia z wymyślaniem tylu wskazówek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie wiem czy dam radę aż tak często zaglądać, ale postaram się wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :)

Sny o Rzeczywistości

Blue FireBlue Fire