wtorek, 8 września 2015

Aktualizacja

Ze wstępu chciałabym Was przeprosić, że nie dodałam rozdziału, nie zmieniłam Wiadomości Dnia i nie nadrobiłam zaległości na Waszych blogach.
Dla mnie (jak może również dla Was) zaczął się nowy rok szkolny i muszę przyznać, że nie wyrabiam. Co prawda, przyznaje się, kiedy wracam ze szkoły mam jeszcze trochę czasu, powiedziałabym, że nawet wystarczająco. Jednakowoż jestem na tyle zmęczona i senna, że po prostu leżę pod kołdrą i próbuję się zdrzemnąć.
W związku z brakiem czasu (i chwilową światłością umysłu) chciałabym ogłosić, że Wiadomość Dnia będzie aktualizowana co tydzień, w poniedziałek. Jako, że poniedziałek był wczoraj, a zmiany wprowadzam od dzisiaj, dodaję nową Wiadomość.
Pozdrawiam,
Aerthis

2 komentarze:

  1. Hej :) Zapraszam Cię na ocenę Twojego bloga na http://wspolnymi-silami.blogspot.com/2015/10/41-ocena-bloga-dreams-of-reality.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć! W związku z tym, że ostatni post jest z 2015 roku, proszę o wiadomość na naszym blogu czy wciąż czekasz na ocenę. Na odpowiedź czekamy do 6 maja 2016.

    Pozdrawiam,
    Mediate (http://o-pieprz.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :)

Sny o Rzeczywistości

Blue FireBlue Fire