czwartek, 19 lutego 2015

Liebster Blog Awards

Dostałam właśnie nominację od Juliet 1306 z blogu 'Wtajemniczeni. Początek końca.'.
Postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania...

Cóż...

1. Co najchętniej czytasz?
- Opowieści fantasy i blogi o tej tematyce.

2. Jaka jest Twoja ulubiona książka i dlaczego?
- Moja ulubiona książka to Niezgodna. Uwielbiam ją dlatego, że ma piękne przesłanie, walka za to w co się wierzy, wiara w siebie. 

3. Jak w skali 1 - 5 oceniasz mojego bloga, co Ci się podoba, a co nie? Proszę o szczere odpowiedzi ;)
- Myślę coś koło pięć, ale bardzo irytuje mnie to jak okno z facebooka wchodzi mi na tekst. Nie wiem czy u ciebie tak jest czy to tylko u mnie, a może to wina firefox'a? Nie jestm pewna, nie winię Cię, należy się pięć. Dlaczego, spytasz? Pięknie piszesz, z pasją i gracją! Naprawdę, lubię twój styl.

4. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
- Hmmm.. Tylko jedna może być ulubiona? Nie może być parę? Niech to będzie: Imagine Dragons - Radioactive, Demons, I bet my life; James Arthur -  Recovery; Sam Smith - I'm not the only one.



5. Jaki jest najnudniejszy film, który oglądałeś/oglądałaś?
- Rubber. Mordercza opona. Nic dodać, nic ująć.

6. Ulubione zwierzę?
- U mnie na pierwszym miejscu figuruje wilk. Na drugim jest kruk, a trzecie okupuje lis.

7. Czy boisz się pająków?
- Zależy jakich. Czarnej wdowy to i ja się boję, ale inne nie budzą we mnie aż takiego lęku.

8. Co strasznego/głupiego Ci się ostatnio przytrafiło? :D
- Strasznego mówisz? 'Koleżanka' chciała mnie otruć... Długa historia, dziwne zakończenie, właściwie to jeszcze go nie mam. Stało się to w ten poniedziałek, bodajże. Póki co żyję, więc jej się nie udało. Trucizna to za mało by mnie zabić. Lekcja na przyszłość: unikaj dziwnych ludzi.

9. Ulubiony przedmiot szkolny?
- Plastyka, angielski, polski. 

10. Jak długo piszesz bloga?
- Od października.Dokładnie od 27.10.2014 roku. Od godziny dwudziestej pięćdziesiąt dwie.

11. Czy lubisz pisać lub czytać wiersze?
- Lubię czytać, z pisaniem jest gorzej.

 I teraz następuje ten dziwny moment, kiedy uświadamiasz sobie, że wszystkie blogi, które czytasz są zawieszone, a jedyny jaki został to ten, który Cię nominował...
Zawieszam nominację na później jak znajdę kogoś do nominacji...
Lekki przypał. :(

1 komentarz:

  1. Hej :)
    Też mnie wkurza to okienko z fb ale nie wiem jak je zmniejszyć :/. Też czytam powieści fantasy i lubię Imagine Dragons :D
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! :)

Sny o Rzeczywistości

Blue FireBlue Fire